لیست-سازندگان-تابلو-برق

لیست سازندگان تابلو برق در تهران

طراحی و ساخت تابلو برق

طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی به منظور حفاظت الکتریکی، نظارت و کنترل بر عملکرد تجهیزات برقی انجام می شود. طراحی و تولید تابلو برق بسیار مهم می باشد و به سبب همین اهمیت، توجه به تمامی استانداردها در طراحی و ساخت انواع تابلو برق الزامی می باشد.

سطح ولتاژ، تجهیزات حفاظتی و کنترلی مورد استفاده و همچنین درجه حساسیت قطعات الکتریکی از جمله عوامل بسیار مهم در طراحی و قیمت تابلو برق هستند. در ضمن برای سفارش طراحی و ساخت تابلو برق باید نقشه، لیست تجهیزات الکتریکی و تعداد سرخط های مورد نیاز را در اختیار سازندگان قرار بگیرد.

طراحی-و-ساخت-تابلو-برق

سازندگان تابلو برق در تهران

در ادامه برخی از سازندگان برتر تابلو برق در تهران را به شما معرفی می کنیم.

آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع می باشد.این شرکت با استفاده از دانش فنی و مهندسین مجرب و نیروهای متخصص و ورزیده و با در اختیار داشتن ماشین آلات لازم در این صنعت و به کار بردن مصالح و مواد اولیه مرغوب و همچنین رعایت موازین تکنیکی مطابق با استاندارد بین المللی و آیین نامه های مربوطه، مشغول به تولید انواع تابلو برق و تجهیزات الکتریکی می باشد.

تلفن : 02133118954 و 02133119747

ثانیرا

شرکت ثانیرا به عنوان سازنده انواع تابلو برق صنعتی نظیر تابلو برق طرح سیواکن، تابلو برق چنج اور و… توانسته جزء بهترین‌ها در تهران باشد. کیفیت محصولات ثانیرا باعث شده است تا آن دسته از افرادی که قصد استفاده از محصولاتی همچون تابلو برق را دارند، بتوانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا به صورت مستقیم از این مجموعه تهیه کنند.

بخوانید  نقش تابلوهای برق در اتوماسیون کارخانجات

این شرکت علاوه بر ساختن تابلو برق در زمینه مشاوره و طراحی هم بسیار خوب عملکرد خود را نشان می‌دهد و از جمله شرکت‌هایی است که طرح‌های صنعتی زیادی را تا به امروز پیاده‌سازی کرده و رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورده است.

راه‌های ارتباط با کارشناسان ثانیرا

تلفن همراه: ۰۹۱۹۵۴۱۶۱۴۸ – تلفن ثابت: ۰۲۱۳۳۱۱۶۷۱۶

لاله زار آنلاین

شرکت احسان صنعت پاسارگاد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه مشاوره, طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی و همچنین تامین تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی از برندهای زیمنس, امرن و یاسکاوا

تلفن : 02128424312

جی ام اینترنشنال ایتالیا GMI

نمایندگی انحصاری شرکت GMI ایتالیا تولید کننده انواع بریر، ایزولاتور، رله ایمنی، رله هوشمند، نمایشگر، منبع تغذیه، مولتی پلکسر – محصولات SIL2 و محصولات SIL3 Barrier SIL2 & SIL3, Isolator…

تلفن : 09122233769

فیدار سدید تابلو

شرکت فیدار سدید تابلو با داشتن تجربه بیش از هزار پروژه با بهترین متریال موجود در بازار و نازل ترین قیمت و تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تلفن:   02166343735

بهینه سازان نیروی اطلس

فروش و بازرگانی تجهیزات برق قدرت از قبیل: تابلوهای GIS کمپکت مدل RMU، تابلوهای کمپکت مدل یونیسوئیچ ، سکسیونرهای تابلوئی و هوایی ، دژنگتورهای خلاء و گازی ثابت و کشویی،برقگیر، کت اوت فی…

تلفن : 02122842736

خدمات برق سورنا صنعت پیستون

سورنا صنعت بیستون(اتوماسیون صنعتی-برق صنعتی-برنامه نویسی پی ال سی-اینورتر – اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی – اجرای پروژه های مانیتورینگ واحدهای صنعتی – انجام خدمات فنی مهندسی

تلفن : 02144220797

لیست-سازندگان-تابلو-برق-در-تهران

لیست سازندگان تابلو برق در اصفهان

در ادامه برخی از سازندگان برتر تابلو برق در اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

بخوانید  باس بار تابلو برق چیست؟

برق و الکترونیک صنعتی مهرآوران

وارد کننده تجهیزات صنعتی برقی از شرکت های ABB و زیمنس

تلفن : 003137734802

نیک اندیشان زاینده رود

طراحی و تجهیز سالن های مرغداری با آخرین فناوری روزدنیا مکانیزه کردن سالنهای مرغداری کنترل کلیه تجهیزات سالن با استفاده از یک دستگاه کنترلی کوچک

تلفن : 03113244376

میلاد ریموت (milad remote)

ساخت انواع تابلو برق اعم از ساختمانی و صنعتی، فشار ضعیف، فرمان، سلولی و …

تلفن : 03113242944

برق و الکترونیک نور

ما با دارا بودن امکانات و ماشین آلات مورد نیاز قادر به ساخت انواع تابلو برق و حتی لوازم جانبی با تاییدیه رسمی از شرکت برق میباشیم.

تلفن : 09131056425

لیست-سازندگان-تابلو-برق-در-اصفهان

لیست سازندگان تابلو برق در تبریز

در ادامه برخی از سازندگان برتر تابلو برق در تبریز را به شما معرفی می کنیم.

برق گستر دریان (دریان نور)

شرکت برق گستر دریان با هدف تولید انواع تابلو برق و چراغهای فوق کم مصرف به صورت رسمی با اخذ پروانه بهره برداری در سال 1391 آغاز به کار نموده است.

تلفن : 04142483281

برق گستران تبریز

این شرکت با توجه به نیروی انسانی کارآمد و فعال خود در زمینه های نیرو رسانی ، ساخت تابلو برق ، روشنایی و نور پردازی ، تولید تجهیزات روشنایی و نور پردازی فعالیت دارد.

تلفن : 004135578976

سینا باکس

سازنده انواع جعبه های فلزی و پلاستیکی برای کاربرد های مختلف از جمله تجهیزات برقی و الکترونیکی، ماشین آلات، جعبه باتری، کیس ups ، کیس استابلایزر، جعبه اینورتر، جعبه منبع تغذیه، تابلو برق، …

تلفن : 004135537838

گروه صنعتی سهند بوران تهویه

كولر گازي تابلو برق برای مصارف صنعتي و طراحي شده و مخصوص خنك كاری تابلو های برق و سرور های صنعتي و عمومي مي باشد . کولر گازی تابلو برق به دو صورت ديواري و سقفي قابل ارائه مي باشد.

بخوانید  اتو ترانسفورماتور در تابلو برق چیست؟

تلفن : 09905248014

لیست-سازندگان-تابلو-برق-در-تبریز

اصول طراحی تابلو برق

طراحی و ساخت تابلو برق با سطح ولتاژ، جریان ورودی و فرکانس مورد نیاز انجام می شود. به این دلیل که بر اساس آن تجهیزات حفاظتی، ورودی ها، خروجی ها، کلیدها و فیوزها مشخص می شوند. سفارش انواع تابلو برق باید بر اساس دستورالعمل مرتبط با شرایط مکانیکی، حرارتی و رطوبتی محیط برای نصب و انشعابات و لوازم الکتریکی صورت گیرد.

علاوه بر این ها مواردی از قبیل ایمنی، زیبایی، استحکام تابلو برق، کاهش تلفات شبکه، سهولت در دسترسی، تعمیر و نگهداری، حفظ امنیت تجهیزات و … از اصول پایه در طراحی تابلو برق می باشد.

نرخ دستمزد مونتاژ تابلو برق صنعتی

طراحی تابلو برق معمولا به 2 صورت پلاستیکی (ساده و شفاف) و فلزی (آهنی یا استیل) تقسیم می ‌شود. مسلما اجرت مونتاژ تابلو برق برای نمونه‌های فلزی بیشتر خواهد بود. روکار یا توکار بودن تابلو برق سه فاز خانگی، و ابعاد ساخت بدنه تابلو برق صنعتی (بسته به ساختمان و نوع استفاده) نیز بر قیمت ساخت تابلو برق موثر است.

و همچنین داشتن یا نداشتن دریچه بازدید، بارانی بودن یا نبودن، کیفیت ساخت سایر قطعات و مشخصات تابلو نیز می تواند دستمزد نصاب و نرخ اجرت مونتاژ تابلو برق را شامل تغییر کند.

فرد ماهر و متخصصی که سفارش ساخت تابلو را به او می دهید، با توجه به کاربرد، موقعیت و بودجه، بهترین مدل را برای ساخت تابلو به شما اعلام می کند.

مونتاژ-تابلو-برق-صنعتی

فروش تابلو برق صنعتی

قیمت انواع تابلو برق با توجه به نیاز شما، فشار برق، تعداد دستگاه هایی که باید برق بین آنها توزیع شود، روکار یا توکار بودن تابلو، اندازه تابلو برق و جنس آن متفاوت است. قیمت تابلو برق مطمئنا با وجود نوسانات اقتصادی امروزه مقدار مشخص و معلومی ندارد. برای اطلاع از آخرین قیمت تابلو برق مورد نظر خود و همچنین مشاوره، می توانید با کارشناسان آسیا تابلو توسط فرم تماس زیر در ارتباط باشید.

فرم تماس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید