تابلو برق تصفیه آب

به منظور کنترل فرایند تصفیه پساب های صنعتی از تابلو برق‌های تصفیه خانه استفاده می‌شود. استفاده از تابلو برق ها در تمامی تصفیه خانه های صنعتی و بزرگ فاضلاب به منظور کنترل و اتوماتیک کردن تمامی تجهیزات برقی در یک سیستم تصفیه مربوط به آب مانند پمپ، سیستم های کنترل سطح، انواع تجهیزات اندازه گیری، الکتروموتورها و … رایج است.

تابلو برق تصفیه آب یک واحد کنترلی است که برای مدیریت و کنترل تجهیزات مختلف مورد استفاده در سیستم‌های تصفیه آب و فرآیندهای مرتبط با تصفیه آب استفاده می‌شود. 

در تصفیه خانه ها ممکن است از انواع مختلف تابلو برق مانند تابلو برق ساده یا  تابلو برق کنترلی استفاده شود. انتخاب هر یک از این تابلو برق ها به محل استفاده آن بستگی دارد.

 

تابلو برق تصفیه آب

برای خرید تابلو برق صنعتی کلیک کنید

اجزاء تابلو برق تصفیه آب

  • پمپ‌ها : تابلو برق شامل کنترل پمپ‌های آب است که آب را از منابع مختلف مثل چاه‌ها یا رودخانه‌ها جمع‌آوری می‌کنند و به سیستم تصفیه آب منتقل می‌کنند.
  • تصفیه‌کننده‌ها : این تجهیزات شامل واحدهای تصفیه مختلفی مانند فیلترها، ممبران‌ها و تصفیه‌کننده‌های شیمیایی هستند. تابلو برق کنترل و نظارت بر فرآیندهای تصفیه آب را انجام می‌دهد.
  • دستگاه‌های اندازه‌گیری : تابلو برق شامل سنسورها و دستگاه‌های اندازه‌گیری است که اطلاعاتی از فرآیندهای تصفیه آب جمع‌آوری می‌کنند. این اطلاعات می‌توانند مانند سطح آب، دما، میزان pH، میزان کلر و سایر پارامترهای مهم باشند.
  • سیستم کنترل و نظارت : تابلو برق تصفیه آب دارای یک سیستم کنترل و نظارت است که امکان کنترل اتوماتیک فرآیندهای تصفیه آب و تصمیم‌گیری بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط سنسورها و دستگاه‌های اندازه‌گیری را فراهم می‌کند.
  • اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها : این تابلوها معمولاً دارای سیستم اعلان و اطلاع‌رسانی هستند که در صورت وقوع مشکلات یا خرابی‌های در سیستم به کاربران یا اپراتورها اطلاع می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تابلو برق با شماره‌های زیر تماس بگیرید…

انواع تابلو برق تصفیه خانه

تابلو برق هایی که در تصفیه خانه ها استفاده می شوند معمولاً فلزی هستند. تابلو برق های فلز بسیار مقاوم هستند و این تابلو برق ها معمولاً رنگ کوره دارند. در محیط های شرجی به دلیل وجود رطوبت ممکن است تابلو برق ها را از جنس پلی کربنات بسازند.

تابلو برق هایی که در تصفیه خانه ها استفاده می شود گاهی از جنس پی وی سی نیز ساخته می شود. این تابلو برق ها بسته به اندازه مورد نیاز برای تجهیزات، می تواند در ابعاد مختلف ساخته شود.

خرید تابلو برق تصفیه آب

تابلو برق تصفیه آب برای اطمینان از بهره‌وری و عملکرد بهینه سیستم‌های تصفیه آب حیاتی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. تنظیمات و عملکرد تابلو برق به توجه به نیازها و شرایط محیطی مختلف ممکن است متفاوت باشد.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره جهت خرید تابلو برق صنعتی، خرید تابلو برق تصفیه خانه و دیگر انواع تابلو برق با کارشناسان آسیا تابلو در تماس باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «تابلو برق تصفیه آب»

    1. سلام
      برای ثبت سفارش الزامی به حضور نیست اما هر فردی که تمایل داشته باشد میتواند به صورت حضوری به دفتر کاری آسیا تابلو مراجعه و سفارش خود را انجام بدهد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه بهتر است افراد با کارشناسان فروش در ارتباط باشند تا روند درخواست سریعتر پیش رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید